Een betalingsachterstand kan iedereen overkomen. Terugbetalen is soms niet eenvoudig en geeft veel stress. Vraag daarom om hulp! Onze hulp is gratis, maar hoe werkt dit eigenlijk?
Eerste stap is een verwijzing door Flanderijn
Flanderijn heeft met een aantal opdrachtgevers afspraken over het inschakelen van My Financial Support bij betalingsachterstanden. Om je te kunnen aanmelden, is een verwijzing door Flanderijn noodzakelijk. Ben je door Flanderijn naar ons verwezen? Vul dan het aanmeldformulier in. Hiermee zet je de eerste stap om je betalingsachterstand op te lossen.
Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op
Na je aanmelding, nemen wij binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op voor een gesprek. Tijdens dit gesprek kijken onze professionals samen met jou naar een oplossing voor je achterstand. Indien nodig volgt een meer uitgebreid persoonlijk gesprek om te kijken welke hulp en acties nodig zijn om je betalingsachterstand op te lossen.
Oplossing voor je financiële problemen
Wij leggen (indien nodig) contact met een instantie die je verder helpt bij het oplossen van je financiële problemen. Dit kunnen partijen zijn zoals erkende schuldhulpverleningsorganisaties, maatschappelijk werk, bureaus voor rechtshulp, vrijwilligersorganisaties enzovoort.
Voorkom erger: meld je nu aan!
Door snel aan de slag te gaan met je achterstand, voorkom je erger! Heb je een verwijzing? Meld je nu aan. Wij zijn er voor jou en helpen je graag!